פרסום במנועי חיפוש
תשלום לפי קליק הוא סוג של פרסום מקוון שבו אתה, המפרסם, משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. הפרסום מופיע בדף תוצאות החיפוש (SERP) בכל פעם שמשתמש מחפש מילה שהגדרנו אותה מראש שתציג את המודעה שלך.
365 מדיה משתמשת במגוון טכניקות בכדי להעלות את המודעה שלך גבוה בדף תוצאות החיפוש. מסעות הפרסום שלנו מנוהלים על ידי מומחים מוסמכים של גוגל ומיוטבים באופן אסטרטגי ואנאליטי כאחד, על מנת לייצר את התוצאות הטובות ביותר ללקוחות שלנו.
אבני בניין של כל קמפיין PPC
רוצה ללמוד עוד על אבני הבניין של PPC? להלן המרכיבים העיקריים שלו:
מילות מפתח
מילות מפתח אופטימליות, עם שיעור המרות גבוה ועלות נמוכה להמרה, מניבות החזר ROI גבוה. אופטימיזציה וטיוב של מסע הפרסום שלך מגדיל עוד יותר את החזר ה- ROI שלך.
בעת בחירת מילות מפתח לקמפיין אנו לוקחים בחשבון את יעדי הלקוח ותקציבו תוך ביצוע מחקר מקיף וניתוח מתחרים. זה מאפשר לנו לבחור את מילות המפתח הנכונות ביותר על מנת לעמוד ביעדי הלקוח.
כל קמפיין PPC מכיל מספר גדול של מילות מפתח – גנריות וזנב ארוך – ואנו משתמשים בסוגי התאמה שונים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עם תמהיל נכון של מילות מפתח.
מודעה
אנו כותבים מודעות רלוונטיות ואופטימליות המביאות תנועה איכותית לאתר הלקוח. אנו מנסים מסרים שונים במודעות ומטייבים אותן בתהליך איטרטיבי. בקמפיינים מתאימים אנו משתמשים בטכניקת (DKI (Dynamic Keyword Insertion של הכנסת מילות המפתח באופן דינמי למודעה על מנת להעלות אחוזי הקלקה ואת ציון האיכות (QS), ולהוריד את העלות לקליק והעלות להמרה.
מיקוד
אנו משתמשים בטכניקות שונות למיקוד, על מנת להבטיח שהפרסומות שלכם יופיעו במקום הנכון, בזמן הנכון ולקהל הנכון. בבסיסו זה כולל מיקוד לפי שעות ספציפיות במהלך היום, מיקום, שפה ומכשירים בנוסף לקריטריונים מתוחכמים נוספים.
דפי נחיתה
דפי הנחיתה שלך צריכים להיות רלוונטיים ועקביים עם המסר של מודעות ה- PPC שלך. קריאה לפעולה ברורה בדפי הנחיתה שלך תכתיב את ההבדל בין יצירת לידיםמכירות ובין נטישת הדף – פשוט משום שהם לא יודעים מה לעשות הלאה. 365 מדיה תבטיח שדפי הנחיתה שלך יהיו אופטימליים להשגת יעדי השיווק המקוונים שלך.
צרו קשר
במקום לקרוא כל כך הרבה אנחנו יכולים פשוט לדבר ? צרו קשר ונחזור אליכם תוך 24 שעות!